onsdag 29. juni 2011

Dag 3 og 4

Glemte rett og slett å publisere gårsdagens innlegg. Jaja, sånn går det når man jobber til langt på kveld for å holde hjulene i gang mens andre er på ferie. Men da poster man ganske enkelt gårsdagens innlegg i dag isteden :)

Still going strong... Jeg har valgt å ikke gå ned i pauserommet i lunchen under kuren. Grunnen er den samme som mitt valg om å være anonym i bloggen, jeg ønsker ikke at andre skal fokusere på dietten. Jeg tenker som så at om jeg lykkes så vil jo resultatet bli synlig og folk kan få vite hva jeg har gjort dersom de spørr. Dersom jeg der i mot skulle gå på en duraberlig smell så slipper jeg å dele nederlaget mitt med alle rundt meg og da er det et håp om at jeg tørr ta opp igjen tråden ved en senere anledning.
En annen grunn til at jeg velger å gjøre dette i "det skjulte" er at jeg har en datter på 12 år. Det er en fryktelig sårbar alder og selvbildet er ikke alltid på topp. Hjelper lite da med en mamma som snakker varmt om at det viktigste er å spise sunt og bevege seg mye samtidig som hun lever på "pulver og papp."  Nå er hun på ferie med sin far og kommer så vidt hjemom og sier hei i døra før det vår tur å dra på tur om 5 uker. Satser derfor på at jeg har fått en stor nok kick start på den tiden til at jeg klarer å leve på en 50/50 variant etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar