lørdag 2. juli 2011

Dag 7

Lørdag… og jeg kom igjennom min første utfordring i går.
Min kjære datter kom hjem etter en ukes ferie og i den anledning var vi invitert på middag til mine kjære foreldre. Og siden jeg ikke ønsker at hun skal få et forvrengt bilde av hva som er en sunn livsstil så måtte jeg spise vanlig middag sammen med de andre. Middagen gikk selvfølgelig fint, min mor er en eksepsjonell kokk J Testen av min viljestyrke kom senere, sånn omtrent i elleve tiden på kvelden. Det er da jeg pleier å bli sugen på ”noe” og det er dette ”noe” som er skyld i at jeg ikke klarer å gå fort nok ned i vekt på ”vanlig” vis. 
Men i går klarte jeg å motstå takket være en pose IFA.


I morgen er det søndag og på tide å gå på vekten. Er litt spent på hva som venter meg da... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar