onsdag 20. juli 2011

Dag 25

Jeg har nå prøvd de fleste produktene i serien bortsett fra den kremede soppsuppen og konfekt barene. Jeg har aldri likt sopp så det er grunnen til at jeg har valgt vekk suppa. Konfekt barene har jeg valgt vekk fordi jeg aldri har forstått poengen med å kun fokusere på å finne alternativer til det forbudte og usunne. Jeg husker med skrekk og gru et Grete Roede kurs jeg gikk på for mange herrens år siden. Eneste det ble snakket om var hvordan hvordan man kunne "lure" systemet sånn at man kunne få i seg majones, sjokolade eller andre ting som ikke skal dominere hverdagen når man legger om kostholdet. For min del ble det penger ut av vinduet. Etter å sittet og hørt på dette i en times tid var jeg så demotivert når jeg kom hjem at jeg gav opp hele kurset etter 3 uker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar