tirsdag 19. juli 2011

Dag 24

Det er sommer og uforutsette ting skjer, så min plan om å kjøre ren kur i ukesvis har gått på en solid smell. Men det positive oppi det hele er at jeg fortsatt holder koken selv om jeg har vært nødt til å ta noen pauser inni mellom. Eller å si at jeg var nødt blir vel å ta litt hardt i... det dreier seg som alltid om valg og prioriteringer. Denne gangen var det ei av mine beste venninner som plutselig bestemte seg for å ta en tur innom. Det betydde 4lange og solfylte dager, isende kald hvitvin og grillmat... deilig... Men det betydde også at vektnedgangen ble satt på pause. Men jeg tenkte som så enkelte ting er det verd å utsette idealvekten for :)



Jeg fant også ut at det ville gi meg en skikkelig smakebit på hvordan livet mitt på sikt vil bli. Det er ikke de 4 dagene med utskeielser som er problemet, det er alle de påfølgende ukene og månedene der man stikker hodet i sanden og ikke innrømmer for seg selv at man egentlig skeier ut hver eneste dag.

Jeg har nå hatt 2 "rene" dager etter utskeielsen min og jeg skal innrømme at det var knallhardt å begynne på ann igjenn. Men det gikk og forhåpentligvis blir det litt enklere neste gang jeg må gjennom det samme.



Kan heller ikke si at jeg er alt for misfornøyd med vektnedgangen, 5 kg på 3 uker kan jeg leve med uten å miste motet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar